Jeg er da lidt stolt over, at min computer i sin tid har været med til tjekke magneter til Large Aldron Collideren for fejl.
Bliver spændende om der bliver fundet små, sorte huller, der eksisterer et nanosekund, eller om der kommer beviser for den femte (eller måske flere) dimensioner, når protoner smadrer sammen med protoner.
Jeg ekstra-kloger mig på grundlag af en glimrende og læseværdig artikel i Politiken i dag 7. september. Anbefales.
Det bliver endnu mere spændende at se om dommedagsprofeterne får ret. Hvis de får er vi her muligvis ikke til at diskutere det (eller også har vi virkelig noget at snakke om). Jeg er nu ikke så bekymret, det lader jeg andre om at være.
Mine PC'er gjorde også deres lille del, vi må håbe det giver et brugbart resultat.
Mvh, Karsten
Et smil er den korteste distance mellem to mennesker. Victor Borge, også kendt som Børge Rosenbaum.
Mig bekendt er teorien, at der hele tiden bliver dannet små sorte huller - også her på jorden. De eksisterer bare så kort tid - altså VIRKELIG kort tid - så vi/forskerne aldrig når at registrere dem.
Men hvis jorden forsvinder i et sort hul på onsdag, har det været hyggeligt at kende jer
Jeg havde ikke mulighed for at følge med, men eftersom jeg sidder her og skriver, og har hørt/set at eksperimentet var en succes indtil videre, ser det ud til at dommedag er udsat indtil videre.
Det er nok også bedst ikke at vide hvornår det bliver....
Mvh, Karsten
Et smil er den korteste distance mellem to mennesker. Victor Borge, også kendt som Børge Rosenbaum.