Brugernavn:
Password:

Select Forum Language: Gem password
Glemt Password?
 Alle fora
 BOINC@Denmark
 BOINC log
 ny boinc version til gpu
 Nyt emne  Svar på emne
Forfatter  Emne Næste emne  

René

Indlæg 15

Skrevet - 31/12/2008 :  12:23:25  Vis %s1%'s profil  Besøg René's hjemmeside  Svar med citat
Hej alle
er der nogen der er startede på at crunche seti med gpu, som er blevet en mulighed med den nye version?

er nysgerrig efter virkningen

god bag jul og godt nytår
René

Karsten V.

Indlæg 181

Skrevet - 01/01/2009 :  03:39:38  Vis %s1%'s profil  Svar med citat
Den er hurtig, men ikke de 10x der reklameres med, hvis man i forvejen er på en optimeret klient.

Den virker kun på de nyeste Nvidia baserede grafikkort, og den har ifølge de nyeste tilbagemelidinger stadig nogen problemer, hvor den giver forkerte resultater.

Nogen har klaget over at grafikken i Windows kører mærkbart langsommere under dagligt brug, hvis man har GPU/CUDA-klienten installeret.

Umidddelbart, virker det ikke helt færdigudviklet, men jeg ville ikke tøve med at prøve det hvis jeg havde et kompatibelt kort. Man skal blot være opærksom på at det ikke kører helt glat endnu. Man kan jo altid fravælge hvis det viser sig for besværligt.

Mvh, Karsten

Et smil er den korteste distance mellem to mennesker.
Victor Borge, også kendt som Børge Rosenbaum.

Til toppen af siden

René

Indlæg 15

Skrevet - 03/01/2009 :  17:49:52  Vis %s1%'s profil  Besøg René's hjemmeside  Svar med citat
Takker

det er en god ting med lidt info før det helt store indkøb
jeg kan nemli ikke få mit ati-kort til og virke med linux mediecenter
så skal ha et andet aligevel
og så ville det jo være smart med "2 fluer med 1 smæk"

mvh René

Til toppen af siden

Karsten V.

Indlæg 181

Skrevet - 03/01/2009 :  19:34:44  Vis %s1%'s profil  Svar med citat
Du må hellere tjekke op på om det kan virke på Linux, det er jeg ikke sikker på er understøttet endnu.

Mvh, Karsten

Et smil er den korteste distance mellem to mennesker.
Victor Borge, også kendt som Børge Rosenbaum.

Til toppen af siden
   Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
Hop til:

Image Forum 2001  JavaScript DHTML Menu Powered by Milonic Powered By: Snitz Forums 2000