Der er ikke noget mystisk, TDC brændte et kort af på centralen, hvor jeg bor (det var altså en HW-fejl). Dette skete Lørdag formiddag, og det blev først repareret her til middag. TDC mente ikke jeg havde brug for netværk i week-enden. :-)
mvh Niels
Citat:
One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree. “Which road do I take?” she asked. "Where do you want to go?” was his response. “I don't know,” Alice answered. “Then,” said the cat, “it doesn't matter.”
Det har jeg også prøvet, Jeg var kunde hos Cybercity så de skulle konstatere fejlen. Det var også på centralen, det er så TDC som skal fixe den, og derefter kunne Cybercite komme og sætte min forbindelse til igen. Vente tid ca 14 dage. Det er laaaaang tid uden internet, heldigvis kunne de fleste abstinenser dulmes på arbejdet.
Dejligt at du fik gang i statistikkerne, (og din forbindelse) igen, det er sjovt at følge sin fremgang.
Hvad er problem du kan se? Stats her siger ud normalt, (som normalt er lig nu!). Jeg kan god se MalariaControl funger ikke, men det ha være sådan for en period nu, (Niels?).
Wave upon wave of demented avengers march cheerfully out of obscurity into the dream.
Jeg ser ingen problemer, så vidt jeg ved kører alt normalt.
med venlig hilsen Niels
Citat:
One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree. “Which road do I take?” she asked. "Where do you want to go?” was his response. “I don't know,” Alice answered. “Then,” said the cat, “it doesn't matter.”