Brugernavn:
Password:

Select Forum Language: Gem password
Glemt Password?
 Alle fora
 BOINC@Denmark
 Optimering / Optimizing
 Spørgsmål om optimerede applikationer og klienter
 Nyt emne  Svar på emne
Forrige side
Forfatter  Emne Næste emne
Side: af 3

admin

Indlæg 5718

Skrevet - 17/09/2007 :  09:32:08  Vis %s1%'s profil  Besøg admin's hjemmeside  Svar med citat
Citat:
Nu skal jeg lige se om jeg har forstået det korrekt

Hvis jeg kører med BOINC 5.10.20 så er der ingen ide i at bruge en optimeret klient - Det giver måske ligefrem noget rod?
Men der kan være en ide i at køre med en optimeret applikation, efter de givne retningslinier?

Hvis jeg bruger BOINC 5.8.11 eller 5.8.16, så kan der godt være en ide i at køre med såvel optimeret klient som optimeret applikation?

Er ovenstående korrekt forstået?

Oprindelig indsendt af Akker

Øh, jeg tror du har misforstået noget om klienter.

Hvis dine optimerede applikationer fra lunatic.at IKKE fungerer på Vista, kan du blive nødt til at bruge en af Crunch3r's optimerede applikationer (som ikke knuser helt så hurtigt.)

Jeg synes ikke Karsten V. har skrevet noget om bestemte klienter, andet end at BOINC version 5.10.20 fungerer udmærket for ham - og det gør den for resten også for mig, så den kan du trøstigt installere.

Karsten V. kan måske supplere med et par ord, hvis jeg ikke har forstået hans indlæg korrekt.

Kirsten
Til toppen af siden

Akker

Indlæg 74

Skrevet - 17/09/2007 :  11:38:58  Vis %s1%'s profil  Svar med citat
Jeg tror nu nok jeg har forstået det korrekt, men formulerede mig åbenbart ikke klart nok i mit sidste indlæg.
Men lad mig så prøve igen:

Du henviser i første omgang til lunatics' optimerede SETI applikation, og det er den Karsten gør opmærksom på kan give problemer med Vista (tror jeg faktisk jeg har oplevet), og henviser så til Crunch3r's optimerede SETI applikation (der knuser lidt langsommere end lunatics').

Til gengæld henviser Karsten ikke til nogen optimerede BOINC klient, kun til den originale 5.10.20
Du snakker lidt om optimerede klienter, nævner TruXoft og henviser til Crunch3r's optimerede BOINC klient, men påpeger at ingen af dem gør forskel i resultaterne, de giver kun fordele som at resultater rapporteres omgående, og som at man kan få diverse udvidede oplysninger.

Er jeg korrekt so far?

Så causerer jeg en smule over, at hvis nu jeg brugte den originale BOINC klient 5.10.20, så ville det måske kunne give lidt rod i systemet (tror jeg faktisk det gør), hvis jeg vil benytte Crunch3r's optimerede klient.
Derimod er der ingen problemer med at benytte Crunch3r's optimerede klient, såfremt jeg bruger den originale BOINC klient 5.8.16 eller 5.8.11

Det er vel heller ikke helt ved siden af?

Til toppen af siden

admin

Indlæg 5718

Skrevet - 17/09/2007 :  12:01:02  Vis %s1%'s profil  Besøg admin's hjemmeside  Svar med citat
Crunch3r skriver på sin hjemmeside, at hans optimerede klient kræver - så vidt jeg har forstået - at du i forvejen har installeret BOINC, seneste version 5.9.0.xx skriver han - så muligvis dur den optimerede klient ikke på den nyeste version 5.10.20. (For resten kræver hans klient, at du har installeret .NET.2.0 på din maskine.)

Det må jo komme an på en prøve - som jeg kan læse, du er i fuld sving med.

Kirsten
Til toppen af siden

Akker

Indlæg 74

Skrevet - 18/09/2007 :  09:11:42  Vis %s1%'s profil  Svar med citat
Som jeg læser det, så er det min. BOINC 5.8.0 man skal have installeret, såfremt man vil benytte Crunch3r's optimerede klient.
Det er hans egen optimerede BOINC klient han kalder for 5.9.0.32, det versionsnr. har intet at gøre med den officielle BOINC klient - Såfremt jeg da læser det korrekt

Til toppen af siden

Klap

Indlæg 10

Skrevet - 19/01/2008 :  20:10:11  Vis %s1%'s profil  Send %s1% en ICQ meldingKlap  Svar med citat
Jeg har et spørgsmål. Hvor lang tid tager bør det ca. tage for en Intel Pentium 1.4 Ghz at klare sådan en pakke? Jeg prøvede at bruge Crunch3r men synes det gik meget langsommere. Kører pt med en eller anden optimieret ting som jeg ikke kan huske navnet på men den kan gøre en 'pakke' færdig på 2 timer. Ved godt alt afhænger af hastigheder osv osv, men eet slag på tasken, er 2 timer ok?

EDIT: fandt ud af det var en gammel en fra http://lunatics.kwsn.net/ jeg brugte. Har nu hentet den nyeste version og det kører derudaaa.
Til toppen af siden
Side: af 3  Emne Næste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar på emne
Hop til:

Image Forum 2001  JavaScript DHTML Menu Powered by Milonic Powered By: Snitz Forums 2000